Fungsi terbaru wordpress.com – Generating Preview pada bahagian tab komen

Nampaknya pihak wordpress semakin hari semakin banyak perubahan yang dilakukan pada blog wordpress.com. Hari ni baru aku perasan sesuatu. Sebelum ni tak.

Kebiasaanya komen yang datang aku terus approved dibahagian dashboard. Tapi tadi aku terus pergi bahagian tab komen. Entah macam mana aku terseret courser mouse ke bahagian URL blog pengkomen.

Terus generate preview blog pengkomen. Nampak menarik pulak bila macam tu. Macam nilah hasil dari Generate Preview.

generate preview pada bahagian komen

Ni preview untuk blog aku.

generate preview pada bahagian komen

Ni pulak preview blog dari pengkomen blog ni.

Apa pendapat korang? Nampak smart tak?

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

One Response to Fungsi terbaru wordpress.com – Generating Preview pada bahagian tab komen

  1. cumatekan says:

    macam mana hang wat

Leave a Reply

