Patut ke aku buat video untuk tutorial install tulisan jawi?

jawi oh jawi

Sejak sebulan dua ni walaupun aku dah lama tak update blog aku masih dapat terima komen dari pengunjung terutama cara-cara nak install tulisan jawi. Kebanyakkan daripada meraka masih menghadapi masalah untuk install.

Kadang-kadang rasa kesian juga aku tengok. Kemudian aku terfikir untuk buat satu video tutorial khas untuk post ni.

Banyak yang tanya sampaikan aku terfikir-fikir nak jawab. Fuhhh…susah juga jadi blogger yang bagi tutorial ni. Besar tanggungjawab nak bagi orang faham.

Apa kata korang. Patut ke aku buat satu video tutorial?

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

4 Responses to Patut ke aku buat video untuk tutorial install tulisan jawi?

  1. mijie says:

    buat jer bro video tu, boleh juga aku tengok🙂

  2. Haza says:

    Wat jer..Nanti ramai yang celik jawi drpd yang buta jawi..

Leave a Reply

