Cara terbaik makan biskut CHIPSMORE

Untuk kali ini dan pertama kalinya aku cerita bab makan. Kebiasaanya, blog ini banyak cerita mengenai komputer, kereta dan sebagainya.

So, disini aku nak kongsikan cara terbaik untuk makan biskut chipsmore. Sebelum ini, kita perlu simpan dalam tin untuk mengelakkan biskut ni lemau.

Tapi, kali ni kita perlu simpan didalam peti sejuk pulak.

Apa??? Peti sejuk. Tak lemau ker nanti??

Haaa…jangan risau. Biskut tak akan lemau tapi lagi sedap.

Ok…Pertama, lepas je korang beli biskut chipsmore simpan terus dalam peti sejuk. Biarkan 1 hingga 2 jam. Bergantung pada suhu peti sejuk korang. Semakin sejuk suhu peti sejuk, semakin cepat untuk dimakan.

Selapas disimpan, inilah masa untuk dimakan. Masa gigitan pertama nanti korang akan terasa biskut lebih terasa sejuk, coklat chips lebih terasa keras dan lebih sedap dimakan.

Eksperimen ni dah lama aku buat. Masa tu aku buat saja-saja je. Tapi, lepas makan terasa lebih sedap. Biskut lain aku pernah cuba seperti Oreo. Untuk biskut kering tak boleh ea. Nanti lemau. Hehehe…

Oklaa…selepas korang baca artikel ni bolehlah mencuba.

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

12 Responses to Cara terbaik makan biskut CHIPSMORE

  1. kuzaidi says:

    terbaik..lepas nie memang nak cuba. bab makan 1st.

  2. akubiomed says:

    Isteri saya akan simpan biskut yang dibuka didalam peti ais untuk mengelak lemau

  3. along says:

    Sy dah cuba..
    memang sedap..
    xtipu…
    pasni nak letak biskut aot krunch black choclate…
    eeemmmmmmmmmm……cedapnya.

  4. along says:

    eeemmmmm……
    mmg sedap lg berkhasiat..
    sungguh menyelerakannnnnn…
    anda pasti cubanya..
    jangan xcuba..

  5. cumatekan says:

    aku nak cuba lak lah lepas ni

  6. cumatekan says:

    bila baca seperti tak masuk akal .. tapi keputusannya memuaskan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s