Youtube pada tahun 1985. Betul ke ni??

Hari ni aku bagi post yang ringkas je. Cuba tengok betul-betul, macam mana cara-cara nak upload video, subscribe channel dan billing kat Youtube.

Nampak susah sangat orang dulu nak tengok Youtube. Siap ada majalah sendiri. Komen pun orang yang bacakan…hehehe

This entry was posted in Komputer dan Tutorial. Bookmark the permalink.

3 Responses to Youtube pada tahun 1985. Betul ke ni??

  1. akubiomed says:

    Hui memang letih nak upload sampai 15 hari. Zaman sekarang dengan handhphone sudah boleh rekod video dan upload ke youtubekan🙂

  2. along says:

    nak wat camner…
    dlu kn x serba canggih cam skrg…
    jd,manfaatkan teknologi yg ada ke arah kbaikan..
    besar pahala..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s