Aku kembali lagi

Sudah lama aku tak update blog ni. Hampir sebulan aku sudah tidak mengupdate blog ini. Bukan sudah malas tapi aku lebih menumpukan untuk buat duit dari internet.

Bila dah lama tak update blog, macam-macam idea nak aku coretkan dalam blog ni.

Apa yang aku buat selama aku tak update blog ni??

buat blog

1. Belajar buat blog.

  • Alhamdulillah…selama aku tak update blog ni banyak yang aku belajar terutama setup blog guna domain dan hosting sendiri. Mula-mula memang payah juga nak setup blog tapi lama-lama senang rupanya.

maybank2u

2. Belajar bayar guna Maybank2U.

  • Haaa…yang ini pulak aku sebenarnya tak belajar dengan siapa-siapa pun. Tapi aku cuba je. Senang cerita hentam keromo jelaa. Aku buat ni pun sebab nak bayar domain dan hosting.

gogle adwords

3. Belajar guna google adwords.

  • Yang ini pulak aku buat untuk tujuan pengiklanan. Kaedah ni memang banyak digunakan oleh internet marketer untuk dapatkan jualan.

Sebenarnya, dalam sebulan ni banyak yang aku belajar. Diatas ni adalah diantara yang aku belajar.

Jika korang ingin menjana pendapatan dari internet korang kena ingat tiada jalan pintas untuk dapat duit dari internet. Banyak liku-liku yang korang kena tempuh sebelum dapat hasilnya.

Bak kata pepatah melayu, berakit-rakit dahulu berenang-renang kemudian, bersakir-sakit dahulu bersenang-senang kemudian.

P/S: Bila lagi blog ni aku nak guna domain dan hosting sendiri??

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

4 Responses to Aku kembali lagi

  1. Nur Athirah says:

    bes pulak…tp ta reti…keh3!!

  2. along says:

    yup…
    belajar selagi mampu..
    sampai kite mati pun ada yg akan ajar kita..
    tul x?

Leave a Reply

