Game Upin dan Ipin

upin dan ipin

Hari ini aku berkunjung dari satu website ke satu website. Sehinggalah aku terjumpa game Upin dan Ipin. Agak- agak koranglah mesti terfikir ada syarikat Malaysia atau Les` Copaque buat games Upin dan Ipin.

Sebenarnya, games ni bukan games sebenar tetapi cuma gambar Upin yang diletakkan pada orang yang kena tendang.

Haaa!!! orang kena tendang.

Haah…sadis aku tengok games ni. Kenapalah ada gambar Upin ni dia letak. Letaklah gambar lain. Dahlah pengikut cerita Upin dan Ipin dari kalangan kanak-kanak. Nanti apalah diorang fikir.

Aku dapat games ni pun dari website Indonesia. Dalam website tu beritahu kemungkinan orang ni peminat cerita Upin dan Ipin. Tapi, bila fikir balik macam kes rusuhan baru-baru ni. Ada tersiar di akhbar utusan lagi. Pada korang semua macam mana??

Ada kena mengena tak??

games upin dan ipinNak main game upin ipin?? Klik disini.
This entry was posted in Aku, Komputer dan Tutorial. Bookmark the permalink.

6 Responses to Game Upin dan Ipin

  1. alan says:

    haram jadah indon!!!..

  2. along says:

    nmpk sgt jahilnya…
    knplh org indon nie..
    kaum die lg ramai kat m’sia
    xpun kite halau mcm die wat kat rakyat kita….
    ada yg nak kene nie..

  3. mira aisha says:

    cishh…game xdek pon..tipu je lbih..😦 …rugi jer bkk..! ssah2 bkk igt ade larr gamenyer…hampeh..xdek!

    • Syah says:

      ada laa. cuma dalam post ni saya bagi link je. tak apa. saya dah bagi link khas yang nak main game tu. Cari “Klik disini”.

Leave a Reply

