Berhati-hati semasa menukar tayar

Assalamualaikum….

Apa khabar semua??. Diharapkan semua sihat. Sudah lama aku tak update blog. Mood aku dah mula turun untuk berblogging. Macam nak cari kerja lain je. Tapi bila fikir balik yang berblogging ni memang menarik dan lain dari lain aku rasa kenapa aku tak teruskan. Nasib baik ada geng yang boleh faham dengan kerjaya ni.

Disini juga aku nak mengucapkan Selamat hari raya maaf zahir dan batin. Minta maaflah aku tak ada post untuk ucapan hari raya. Tak sempat nak buat. Sibuk mengemas rumah. Ingatkan kat kampung dapatlah update blog. Nampaknya tak sempat disebabkan line internet tak ada. Terpaksalah tunggu sampai balik dari kampung.

Lepas ni, Insyallah blog akan sentiasa diupdate dengan entri yang terbaik. Jangan lupa untuk vote dibahagian side bar. Tujuannya hanya untuk mengenali bagaimana dengan penulisan aku. Buatlah dengan jujur supaya aku dapat meningkatkan corak penulisan blog aku supaya lebih menarik. Untuk sebarang cadangan atau apa sahaja sila emailkan ke uranium2boy[@]gmail.com.

*************************************

Kepada yang mempunyai kenderaan tidak kira kereta, motosikal atau apa sahaja berhati-hatilah ketika menukar tayar. Janganlah perkara yang berlaku dalam video ni berlaku pada korang. Oklaa….aku tinggalkan ┬ákorang dengan video ni. Tengok….jangan tak tengok.

This entry was posted in Aku, Kereta. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

