Bapa borek Anak rintik

ayah dan anak

Bila cakap hal ni mesti terbayang apa yang ayah buat itulah anak ikut.

Memang tak dinafikan segala perbuatan ibu ayah kita mampu mempengaruhi diri kita. Jika kita tengok seorang ayah seorang yang baik insyallah anak pun akan ikut menjadi baik. Tapi kalau ayah seorang yang suka melakukan perkara yang tidak baik anak pun turut mengikut juga.

Persoalan mengenai hal ini bukan hanya dituju pada seorang ayah tetapi juga seorang ibu.

Apa kata korang tengok video ni dan cuba renung-renungkan. Ambil pengajaran dari apa yang korang tengok.

p/s: terfikir macam mana bila aku dah kawin nanti. mampu tak aku tunjukkan teladan yang baik untuk anak-anak aku. huhuhu…

This entry was posted in Fikir-fikirkan lah.... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s