Mitsubishi Lancer EX

Mitsubishi Motors Malaysia telah melancarkan kereta terbaru iaitu Mitsubishi Lancer EX. Bila tengok kereta ni memang sama dengan Lancer GT. Tapi ada sikit perbezaan yang buatkan aku rasa nak beli je. Kalau korang tengok pun mesti terliur punylah.

Pada Lancer EX, ni ada beberapa perubahan antaranya saiz rim 16 inci, warna fabrik berwarna kelabu dan ditambah dengan trim panel kayu, sistem audio 2-DIN skrin sesentuh berserta GPS dan macam-macam lagi. Lancer EX ini berharga RM 120,980.00 dengan insuran. Boleh tahan juga harga kereta ni. Kepada yang mampu dan memang nak kereta yang sporty bolehlah beli kereta Lancer EX.

Bahagian dashboard yang menarik. Disertakan dengan skrin sesentuh.

Menyediakan paparan pelbagai maklumat.

Ruang cargo 400 liter.

Banyak lagi aku nak cerita. Untuk maklumat lanjut sila klik disini.

This entry was posted in Kereta. Bookmark the permalink.

6 Responses to Mitsubishi Lancer EX

  1. alo..ha says:

    dasat2…memang dasat. tapi yg paling dasatnye bila ade orng boleh bagi kereta tu sebijik kat kita ni…hahaha….. wat Mitsubishi, your is my dreaming car. oh ya..๐Ÿ˜‰

    • Syah says:

      Waaa….dia pun teringin juga nak keta cm tu. aku nak jugak. hehehe….tapi kalau dapat aston martin V12 lagi masyukkk…tercengang orang tengok aku bawa keta tu.

  2. fatimahazahrah says:

    ade ape dgn keta nie ea??adik sy p0n minat..tp kakak dia xminat la..hehhee๐Ÿ˜›

    • Syah says:

      kereta ni jenis sporty dan laju. tengok betul2 dari pandangan sisi. cm jerung. bgslaa adik awk suka. saya ada geng. awk plak xde geng. hehehe…

  3. fatimahazahrah says:

    huh..ada geng p0n nk ser0n0k..๐Ÿ˜› xksh p0n ade geng ke x..better merchds benz lg best..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s