Kucing repair printer

Sudah lama aku tak update tuk ruang komputer. Pada kali ini, aku tak nak bagi info pasal komputer. Tapi nak bagi korang ketawa pulak. Mana tahu dapat hilangkan strees korang ke. Cuba tengok video ni.

Lihat…kucing semakin pandai membaiki printer. Boleh jadi technician. Lepas ni, kepada korang yang ada kucing boleh ajar cara-cara membaiki printer. Tak payah lah korang hantar printer kat kedai. Maybe, boleh jadikan sumber pendapatan korang untuk baiki printer kawan korang. Upah untuk kucing bagilah whiskis atau friskis. Kalau ada duit lebih bawaklah kucing tu pergi SPA.hehehe…

This entry was posted in Komputer dan Tutorial. Bookmark the permalink.

2 Responses to Kucing repair printer

  1. mada says:

    teknik kucing 2 sama dng seorg pkar. cayok!!!! ;Q

    • Syah says:

      Aku tahu sape. ko lah orang nya. asal komputer rosak…ketuk…asal printer rosak…ketuk…pas tu rosak terus. memang sebiji macam ko lah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s