Pameran ‘seni’

Tadi aku ada terbaca kat website PPIM mengenai pameran ‘seni’ yang berlangsung di Sepanyol. Apa yang seni aku pun tak tau tapi amat mengejutkan bila tengok gambar ni.

Lihat sendiri agama apa yang paling bawah??

Pelbagai cara orang yahudi untuk menghina Islam sehinggakan didalam pameran ‘seni’ pun diorang tetap nak tunjuk betapa hinanya agama Islam.Tak puas hati betul diorang ni. Geram aku tengok.

Tapi, perasan tak korang sebelah orang ni ada senjata yang dilekatkan dengan lambang yahudi. Ini yang buat aku tertarik. Manakan tidak, Islam dilabel sebagai pengganas sedangkan yang sebetulnya yahudi merupakan pengganas sehinggakkan membunuh jutaan rakyat Palestin.

Lihat…ada persamaankan??

Banyak lagi lambang yahudi ni. Korang boleh search kat internet. Macam-macam agenda yahudi untuk menjatuhkan umat Islam. Sama-samalah kita bangkit untuk menghancurkan YAHUDI.

This entry was posted in Fikir-fikirkan lah.... Bookmark the permalink.

7 Responses to Pameran ‘seni’

  1. ifa says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…………….jahat nye yahudi…masyaAllah…..

  2. alan says:

    sesungguhnya bangsa yahudi ini stu hari nanti akan lenyap dn pupus..sehingakn pokok2, batu2 dan bukit akan berkata bahwa bngsa ini sedang bersembunyi dibelakang mereka..dan dunia ini tidak akan kiamat selagi mereka tidak dihancurkan..subhanallah..

  3. global says:

    diahir zaman islam akan kembali terasing….beruntunglah orng yg merasa
    terasing….

  4. putrinuril says:

    It will be better if we as muslims be united
    It is so moron if we as malaysia and indonesia (as muslim) have so many problem -_-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s