Almari

Untuk kali ini, aku akan adakan kategori iaitu MY DESIGN. Kategori ini adalah untuk memaparkan hasil kerja aku menggunakan perisian autocad. Untuk permulaan, aku memaparkan beberapa gambar yang telah siap di render.

Almari ni aku ambil untuk design dari almari yang ada di kedai-kedai. So, mesti korang pernah nampakkan??. Untuk cara memanaskan badan kenalah buat yang simple dulu. Bila aku dah buat banyak juga yang aku dah lupa. Nasib baik aku ingat balik. Memang agak susah juga masa mula-mula tu. So, ini adalah hasil kerja aku.

Macam mana??. OK x??. Kalau nak komen tentang design ni silakan. Memang dialu-alukan. Boleh juga tau mana silapnya. Lagipun, dah lama tangan ni tak guna autocad. Terkial-kial nak buat.

This entry was posted in Design. Bookmark the permalink.

9 Responses to Almari

  1. ifa says:

    awk design ek almari ni???

  2. alan says:

    aku dh tak ingat dh nak wat otocad nih…

  3. mada says:

    ini almari aku kat umah!!!

  4. Pingback: Kenangan rumah sewa: tengok tengkorak « Master Pak Pandir

  5. along says:

    mcm bisa penah ku lihat ini almari…

Leave a Reply

