Blog aku dah dapat PR0

PageRank 0

Semalam aku ada install extension ultimate chrome flag untuk google chrome. Apa yang mengejutkan aku ialah blog aku mendapat PR0 (PageRank 0). Macam tak percaya apa yang aku lihat sebab susah jugak nak dapat PR ni. Tak sia-sia usaha aku selama ni dengan mengupdate blog ni.

Walaupun kadang-kadang terasa malas dan tak ada idea nak diletakkan didalam blog ni tapi aku cuba juga. Alhamdulillah…akhirnya blog aku dapat PR0.┬áLepas ni kena usaha lagi untuk tingkatkan PR blog ni. Inilah perkara yang menarik bila berblogging.

Sebelum ni pun aku ada juga belajar macam mana untuk dapatkan PR. Agak susah tapi itu jer cara yang aku tahu. Dengan internet yang perlahan menyebabkan aku dapat buka beberapa website yang perlu je. Kalau nak buka seperti yang aku belajar memang tak terlayan.

Tapi, tak bermakna dengan internet yang perlahan aku tak boleh untuk update blog. Insyallah…lepas ni akan ada beberapa perubahan yang akan dibuat. Korang tunggu k…

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

7 Responses to Blog aku dah dapat PR0

  1. mada says:

    errr….ape kelebihan pr??

  2. Syah says:

    Antara kelebihan PR ni ialah mudah untuk tersenarai didalam enjin carian. Pas tu, bila dah mudah tersenarai maknanya makin banyaklah pengunjung datang kat blog/website.

  3. reza says:

    congratz!!!!

  4. Pingback: Kenangan rumah sewa: tengok tengkorak « Master Pak Pandir

  5. along says:

    Teruskan usaha adikku……..
    GOOD LUCK…..

  6. Syah says:

    terima kasih…hehehe

Leave a Reply

