Jom bergusti…

Ada sesiapa yang nak bergaduh tangan??

Haaa…ni bukan gaduh bertumbuk. Cuma gusti tangan. Saja je bagi tajuk yang gempak-gempak sikit. Bila kata gusti mesti kita fikir WWE. Lompat sana..lompat sini…terajang sana..terajang sini.

Tapi bila gusti tangan cuma guna tangan jer. Yang penting kekuatan tangan mesti kuat dan stamina kena mantap baru boleh kalahkan lawan. Yang penting semangat kena kuat. Kalau badan jer besar semangat tak ada susah juga.

Dulu aku pernah lawan gusti tangan. Dah banyak kali lawan, lama-lama otot lengan tangan kanan sakit. Sejak tu, aku dah tak nak main lagi. Kepada yang berminat nak lawan gusti lengan bolehlah sertai pertandingan macam ni. Boleh dapat duit.

This entry was posted in Sukan. Bookmark the permalink.

2 Responses to Jom bergusti…

  1. ifa says:

    huhuhu…..gusti jgn x gusti…..

  2. ifa says:

    ermmm….ok gak gusti nim…
    leh msuk x lau pmpuan????uhuhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s