Jalan-jalan di Tanjung Sedili Besar

Hari ini aku pergi ke Tanjung Sedili Besar. Sebelum tu aku pergi ke pasar ikan tempat ikan-ikan landing untuk dipasarkan. Masa aku pergi Tanjung Sedili aku ada amik beberapa gambar yang boleh dikongsi. Memang tempat ni agak terpencil tapi ramai kaki pancing untuk pancing ikan.

Biasalaa…dah dekat dengan laut. Naik bot tongkang je. Masa aku pergi tadi pun dah ramai juga yang dah balik dari memancing. Kepada kaki pemancing datanglah ke Tanjung Sedili Besar. Boleh memancing ikan. Asalkan ada duit untuk bayar sewa bot boleh pergi punya. HEHEHE…

Ini gambar yang aku amik tadi.

Inilah beberapa gambar yang aku ambil. Tapi dalam banyak shot yang aku ambil aku suka yang nampak jambatan.

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

6 Responses to Jalan-jalan di Tanjung Sedili Besar

  1. pingu says:

    emmm….tol tempat ni ok?

  2. pingu says:

    pis ti msukkan g cte2 best kt blog ko

  3. mada says:

    ikan ape yg best kt sana?
    nampak macam best, tapi klu ade org support lagi BEST..hahaha

  4. Syah says:

    Ikan?? Banyakkk…datang laa sini nak tau ikan apa yg best. Lagi baguskan ko support aku sebab aku dah promote. HEHEHEHE…

Leave a Reply

