Cantik tak telur saya??

Mari-mari beli telur…
Telur ayam ada…telur itik tak da…telur buaya ada…
HEHEHE…

Cakap tentang telur ni teringat aku, biasa orang guna buat majlis kawin, majlis cukur jambul dan sewaktu dengannya. Telur pulak ada macam-macam gred. Gred A, B, C. Macam gred subjek mata pelajaran pulak. Tapi sebagai pengguna kita kena tahu juga tentang saiz telur. Manalah tahu, ada orang nak tipu kita.

So, berbalik pada tajuk kita kali ini iaitu CANTIK TAK TELUR SAYA??. Aku nak korang tengok mengenai kehidupan telur-telur. Sesuatu yang menarik serta lucu sehinggakan korang pasti ketawa. HEHEHE….

Mari kita berperang dengan telur kampung. Hapuskan mereka...HIDUP TELUR BANDAR...HIDUP TELUR BANDAR...
Lihatlah aksi terjunan ku...

Padan muka kau. Berani kacau bini aku ea...
Tidakkkkk...jangan amik aku...aku tak bersalah...
blup...blup...nampaknyakita dah selamat jadi telur rebus...

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s