Pabila unta naik jet

Kali ni aku nak ajak tengok macam mana unta naik jet.

Entri kali nie aku tak tau nak cerita apa. Ada cerita tapi bila nak cerita je lupe plak..hehehe…
Tapi video nie wat aku teringat kat member-member aku masa aku belajar kat poli. Masa tue duk rumah sewa plak tue semester akhir. Kerja memang banyak. Dengan projek, assignment, ujian, kuiz….fuyoo..mencabar giler masa tue…

Tapi bila tengok video nie terus hilang kejap strees aku…

So, korang enjoy laa ea..

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

One Response to Pabila unta naik jet

  1. Pingback: Ini post saya yang ke-100 « Master Pak Pandir

Leave a Reply

