Nak tukar theme blog

Sejak seminggu tak update aku usahakan satu blog ni untuk import-export segala post dan komen ke platform wordpress. Alhamdulillah berjaya juga akhirnya.

Theme yang aku guna tuk blog tu Twenty Ten. Masa mula-mula tengok theme ni macam tak menarik plak bila guna. Tapi setelah membuat perubahan pada background dan header akhirnya memang menarik bila guna theme ni.

Mungkin untuk blog ni akan menerima tempiasnya juga. Aku mula nak tukar theme Spring Loaded kepada theme Twenty Ten.

Setelah meninjau menggunakan preview ada bahagian yang menarik terutama dibahagian komen dan post. Nampak lebih kemas dan teratur.

Bahagian komen laa yang aku paling suka. Nampak ceria je.

Semasa Guna theme Spring Loaded.

bahagian komen

Bila Dah Guna theme Twenty Ten.

komen theme twenty ten

Insyallah…Sedikit masa lagi aku akan ubah theme yang baru dan lebih nampak matang. Matang ke?? Biasa-biasa je. Hehehe..

This entry was posted in Aku. Bookmark the permalink.

One Response to Nak tukar theme blog

  1. Pingback: Twenty ten – Theme terbaru blog |

Leave a Reply

